Veel gestelde vragen
Algemeen
De Jong Intra Vakanties is een onafhankelijke Nederlandse touroperator met reizen per touringcar, auto, boot, trein en vliegtuig in haar aanbod.
Onze missie: De Jong Intra Vakanties is de expert op het gebied van georganiseerde (rond)reizen. We zijn er voor de ontdekker die graag geniet van een onbezorgde en goed geregelde vakantie volgens zijn/haar wensen. Gewoon perfect geregeld.
de Jong Intra Vakanties GmbH
Lindenstrasse 25
8302 Kloten
Zwitserland
Ons servicecenter:
de Jong Intra Vakanties BV
Havenkade 1
2984 AA Ridderkerk
Telefoon: +31 180 457803
Email: verkoop@dejongintra.nl
openingstijden servicecenter:
maandag t/m vrijdag: 09.00 – 17.00 uur
zaterdag: 10.00 – 17.00 uur
Op al onze reizen zijn de ANVR-Reizigersvoorwaarden, de Wet pakketreizen en de aanvullende touroperator voorwaarden van toepassing. De Jong Intra Vakanties is tevens aangesloten bij het Calamiteitenfonds. Uitgebreide informatie kun je lezen door op het betreffende logo te klikken onderaan de homepage.
Op alle boekingen is de garantieregeling van SGR(Z) van toepassing. Je kunt de voorwaarden vinden op www.sgr.nl/garantieregeling. Op verzoek stuurt SGR deze voorwaarden toe.
Bijdrage SGR: Met slechts € 5 per persoon per boeking biedt SGR financiële zekerheid en garantie op je vakantie.
De Jong Intra Vakanties hecht veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. In de Privacyverklaring geven we heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. We houden ons in alle gevallen aan de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Je leest hier alles over bij Privacy en Disclaimer.
Reservering maken
Nee, niet alle reizen staan op de site vermeld. Er zijn nog veel meer mogelijkheden: bijvoorbeeld reizen die op maat gemaakt worden of standaard reizen waar een onderdeel aangepast kan worden. Indien je wensen afwijken van het aanbod op onze site, zijn onze reisspecialisten graag bereid je hierin te adviseren. Telefonisch kan dat via +31 180 457803 of stuur een e-mail.
Ja, alle reizen, die bij het uitzoeken van een vakantie verschijnen op jouw scherm, zijn beschikbaar én direct te reserveren. Door op de gewenste reis te klikken en keuzes te maken voor wat betreft de vertrekdatum en –duur, accommodatie, vervoer etc. verschijnt onderaan of aan de rechterkant van je scherm een prijsopgave. Via de speciale button kun je jouw vakantie in de volgende stap naar wens aanvullen met eventuele extra reisonderdelen. In stap 2 kun je eventuele optionele extra’s bijboeken en verzekeringen bijboeken In stap 3 vragen we je om jouw persoonlijke gegevens in te vullen In stap 4 wordt de door jouw gekozen reis samengevat ter controle en kun je tevens nog eens alle voorwaarden doorlezen. Nadat je hiermee akkoord gaat en klikt op ‘Boeken en Betalen’ wordt jouw vakantie naar keuze vastgelegd in ons reserveringssysteem.
Indien jouw boeking (of een deel van jouw boeking) op aanvraag is, houdt dit in dat wij geen eigen voorraad meer hebben. Wij nemen in dit geval direct contact op met de hoteleigenaar, luchtvaartmaatschappij of andere contractpartner om te vragen of er nog kamers/hutten/stoelen, etc. beschikbaar zijn. Je hoort in dit geval zo snel mogelijk of je boeking definitief kan doorgaan.
Zodra je op “boeken en betalen” klikt wordt de reservering definitief gemaakt. Direct na boeking ontvang je een reserveringsnummer op het scherm en per email een reserveringsbevestiging met een pincode. Deze pincode kan worden gebruikt om jouw boeking online te raadplegen. Het is van groot belang dat je deze bevestiging goed controleert.
Mocht je de emailbevestiging niet ontvangen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31 180 457803 of Stuur een e-mail.
Hiervoor refereren wij naar de ANVR-Consumentenvoorwaarden (Reis- en boekingsvoorwaarden):
Het aanbod van de organisator is vrijblijvend. Hij kan zo nodig het aanbod, ook nog na jouw aanvaarding van het aanbod en eventuele bevestiging daarvan door hem, herroepen. De organisator moet de herroeping zo spoedig mogelijk doen, maar in ieder geval binnen 24 uur (reizen naar Europa en de Middellandse Zeelanden), respectievelijk binnen 48 uur (reizen naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding onder opgaaf van redenen. Als je het aanbod in het weekend aanvaardt, vangt de termijn voor herroeping door de organisator aan op zondagavond middernacht, tenzij deze gevolgd wordt door een algemeen erkende feestdag in welk geval de termijn aanvangt om middernacht van de laatste feestdag.
Bij het invullen van de gegevens van het reisgezelschap kun je eventuele bijzonderheden vermelden. Dit zijn voorkeuren die we ter informatie aan het hotel, de agent of andere leverancier doorgeven. We doen ons best dit te regelen, maar het blijft een voorkeur en geen garantie.
Je kunt op verschillende bestemmingen extra’s bij jouw reservering boeken. Deze extra’s variëren van autohuur, excursies, entreekaarten tot compleet verzorgde fietstours met een gids. Bij het boeken van een reis worden deze extra's aangeboden als onderdeel van jouw reservering. Het is ook mogelijk na het afsluiten van de boeking nog reisonderdelen bij te boeken. Neem hiervoor contact op met ons service center via +31 180 457803 of stuur een e-mail.
Ja, dit is mogelijk. Tijdens de reservering verschijnt in stap 2 de optie om te kiezen voor reis- en/of annuleringsverzekering. Jouw vakantie verzeker je dan via Unigarant Verzekeringen.
De reissom wordt in de prijsopgave gespecificeerd, bij ons is dit altijd inclusief de bijkomende kosten zoals reserveringskosten, kosten voor calamiteitenfonds en eventuele luchthavenbelasting en toeslagen. De totaalprijs bij het afsluiten van de reservering op je scherm is altijd gelijk aan de prijs op de bevestiging/factuur.
Je kunt per reservering voor maximaal 8 personen een vakantie via onze site vastleggen. Maar je kunt uiteraard voor meer personen bij ons boeken. Je kunt een extra reservering maken voor de overige personen en hierbij verwijzen naar de eerste reservering. Of contact met ons opnemen via +31 180 457803 of stuur een e-mail.
Voor de vakanties in ons aanbod gelden voor kinderen verschillende kortingsregelingen. Wanneer je de juiste samenstelling en leeftijden van je reisgezelschap invult, dan wordt de actuele prijs direct berekend.
Voor bepaalde aanbiedingen worden extra accommodaties ingekocht. Indien deze accommodaties volgeboekt zijn, wordt de aanbieding stop gezet. Het kan dan voorkomen, dat dezelfde accommodatie nog wel voor een hogere prijs beschikbaar is. Aanbiedingen kunnen beperkt in voorraad zijn.
Uiteraard. Het is echter via onze site helaas niet mogelijk een berekening te maken van de juiste prijs. Misschien is er nog een extra transfer nodig? Hoe verlopen de heen- en terugreis? Voor gecombineerde reizen raden wij je daarom aan contact op te nemen met onze reisspecialisten via +31 180 457803 of stuur een e-mail.
Uiteraard. Controleer altijd eerst of de door jou gewenste vertrekdatum al boekbaar is via onze site. Als dit niet het geval is, raden wij je aan contact op te nemen met één van onze reisspecialisten via +31 180 457803 of stuur een e-mail. We kunnen vaak een voorboeking voor je maken, we nemen dan op een later moment contact met je op, zodra de prijzen bekend zijn.
Ja. Nadat je de reservering hebt afgerond en het reserveringsnummer op het scherm hebt gezien, wordt er een bevestiging naar het door jou opgegeven emailadres gestuurd. Eventuele wijzigingen kun je telefonisch doorgeven via het servicecenter via +31 180 457803 of stuur een e-mail.
Sommige wijzigingen kunnen wij niet meer zonder kosten verwerken aangezien wij hiervoor door onze contractpartner worden doorbelast. Bijvoorbeeld op basis van de voorwaarden welke de diverse luchtvaartmaatschappijen hanteren. Wij zullen altijd onze uiterste best doen, maar voor sommige wijzigingen moeten wij kosten doorberekenen. Deze zullen altijd met jou worden overlegd.
De Koninklijke Marechaussee (Ministerie Van Defensie) is een campagne begonnen om kind ontvoeringen tegen te gaan. Behalve het paspoort van ouder en kind, wordt gecontroleerd of sprake is van ouderlijk gezag. Twijfelgevallen zijn bijvoorbeeld kinderen met een andere achternaam dan de vader of moeder. Ook kinderen die met een oom of tante op reis gaan, vallen onder de verscherpte controle. Bij twijfel doet de dienst ter plekke extra onderzoek. Om problemen te voorkomen, wordt geadviseerd dat vaders of moeders, die alleen met hun kind(eren) reizen het volgende formulier invullen:
Toestemmingsformulier minderjarigen
Zoekresultaten worden standaard getoond op basis van 'Meest populaire eerst'. De volgorde komt tot stand door een zogenaamd algoritme, dat kijkt naar het aantal boekingen, de reissommen en het bezoek op de pagina van de accommodatie. Hiervoor worden boekingsgegevens en gegevens over het websitegebruik met elkaar gebruikt. Wil je meer weten over het gebruik van boekingsgegevens en gebruikersgegevens raadpleeg dan onze Privcay & Disclamer en onze Cookie verklaring.
Reisadvies
Algemeen advies
Kijk vooraf, maar ook tijdens je vakantie regelmatig op nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vind je de meest actuele reisinformatie.
Zekerheid en flexibiliteit
Voor alle boekingen bieden wij de volgende zekerheden:
Zekerheid over je betaling
Alle betalingen zijn te allen tijde gedekt door de SGR.
Zekerheid tijdens je reis
Onze nooddienst is 24/7 bereikbaar voor hulp en bijstand in geval van nood. Op een aantal bestemmingen is ook Nederlandssprekende reisleiding van de Jong Intra Vakanties ter plaatse.
Als je een (vlieg)busreis of riviercruise geboekt hebt, staat jouw chauffeur en/of reisleider je bij in geval van nood.
Gratis omboekservice
Je kunt bij ons tot 28 dagen voor vertrek gratis omboeken voor de volgende vakanties:
- Bus- en vlieg-busreizen
- Autovakanties
- Autorondreizen
- Campingvakanties met eigen vervoer
Je betaalt bij een omboeking geen wijzigingskosten. Eventuele reissomverschillen (bv. door een ander seizoen of als het nieuwe ticket duurder is) worden verrekend. Je dient er rekening mee te houden dat de geboekte luchtvaartmaatschappij en het reisgezelschap hetzelfde dienen te blijven.
Het Flexpakket
De Jong Intra Vakanties biedt een uniek Flexpakket voor de volgende vliegreizen:
- Zonvakanties in Europa (Spanje, Griekenland, Italië, etc. etc.)
- Stedentrips in Europa
- Fly drives in Europa
De kosten voor het Flexpakket bedragen € 10 per persoon per enkele reis. Hiermee is het mogelijk tot 21 dagen voor vertrek je vertrekdatum en tijdstip een onbeperkt aantal keer uitstellen naar een later moment, tot een jaar na de originele boekingsdatum. Dit geldt voor alle luchtvaartmaatschappijen in ons bovengenoemde aanbod, mits de nieuwe reis beschikbaar is.
Je betaalt dan geen wijzigingskosten. Eventuele reissomverschillen (bv. door een ander seizoen of als het nieuwe ticket duurder is) worden verrekend. Houd er rekening mee dat de geboekte luchtvaartmaatschappij en het reisgezelschap hetzelfde dienen te blijven.
Betaling en reisdocumenten
Zodra je op “definitief boeken” klikt wordt de reservering gemaakt en kom je op een bevestigingspagina waarop je de betaalwijze kiest. Bij de Jong Intra Vakanties kun je op de volgende manier betalen:
iDEAL
Creditcard (Mastercard of Visa)
Bankoverschrijving
Boek je buiten 6 weken voor vertrek, dan kun je zelf selecteren of je alleen de aanbetaling betaalt of dat je direct de totale reissom betaalt.
Je kunt de restantbetaling voldoen via je eigen online pagina om je boeking te raadplegen. Via 'Mijn boeking' log je in met het reserveringsnummer en de eigen pincode die je per email hebt ontvangen.
Voor een restant betaling gelden dezelfde betalingsmogelijkheden als direct na boeking:
iDEAL
Creditcard (Mastercard of Visa)
Bankoverschrijving
Direct na boeking is een aanbetaling verplicht. Het exacte bedrag staat aangegeven bij de betaalmogelijkheden op de bevestigingspagina of via de eigen online pagina om je boeking te raadplegen. Wil je inloggen op je eigen online pagina, gebruik dan 'Mijn boeking' en log in met het reserveringsnummer en de eigen 'Inlogcode' die in de emailbevestiging staat die je hebt ontvangen.
Het restant van de reissom dient uiterlijk zes weken vóór de vertrekdag voldaan zijn.
Boek je binnen zes weken vóór de dag van vertrek, dient de gehele reissom direct te worden voldaan.
Op jouw bevestigingspagina, of via de eigen online pagina om je boeking te raadplegen, kun je altijd de exacte vervaldata en bedragen terugvinden.
Jouw boeking heeft de status 'Op aanvraag'. Je kan dit terugvinden op de boekingsbevestiging.
Indien de boeking (of een deel van de boeking) op aanvraag is, houdt dit in dat wij geen eigen directe beschikbaarheid meer hebben. Wij nemen in dit geval direct contact op met de hoteleigenaar, luchtvaartmaatschappij of andere contractpartner om te vragen of er nog kamers/hutten/stoelen, etc. beschikbaar zijn. Je hoort in dit geval zo snel mogelijk of jouw boeking definitief kan doorgaan. Indien jouw boeking akkoord komt, is dit een definitieve reisovereenkomst.
Voor een boeking die op aanvraag staat, voldoe je de aanbetaling of totale betaling pas op het moment dat de boeking door ons bevestigd is. Je ontvangt automatisch een email met betaalinformatie en een link naar onze betaalpagina. Bij de Jong Intra Vakanties kun je op de volgende manier betalen:
iDEAL
Creditcard (Mastercard of Visa)
Bankoverschrijving
Indien je boekt buiten 6 weken voor vertrek, kun je zelf selecteren of je alleen de aanbetaling voldoet of dat je direct de totale reissom betaalt.
Je betaling is de eerstvolgende werkdag verwerkt op de boeking. Indien het bedrag van je rekening is afgeschreven of je hebt alle betaalstappen met je creditcard of met een cadeaukaart doorlopen, dan kun je erop vertrouwen dat dit goed gegaan is.
Wil je de verwerking van de betaling controleren, gebruik dan 'Mijn boeking' en log in met het reserveringsnummer en de eigen 'Inlogcode' die je per email hebt ontvangen.
Wij bieden de keuze om via iDEAL de aanbetaling, restantbetaling of de volledige reissom te voldoen.
Kies voor betalen via iDEAL en selecteer de bank. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven. De betaling is de eerstvolgende werkdag verwerkt op je boeking. Wil je de verwerking van de betaling controleren, gebruik dan 'Mijn boeking' en log in met het reserveringsnummer en de eigen pincode die je per email hebt ontvangen.
Wij bieden de keuze om via creditcard de aanbetaling, restantbetaling of de volledige reissom te voldoen.
Kies voor betalen via Visa of Mastercard en voer je creditcard gegevens in. Het bedrag wordt direct op de creditcard verwerkt. Wil je de verwerking van de betaling controleren, gebruik dan 'Mijn boeking' en log in met het reserveringsnummer en de eigen 'Inlogcode' die je per email hebt ontvangen.
Met je creditcard kun je veilig betalen. Al onze creditcard transacties worden direct afgehandeld door Worldline, een betrouwbare organisatie op de markt van betalingsdiensten. De creditcardgegevens die je via de beveiligde betaalpagina doorgeeft, worden via een beveiligde verbinding gecodeerd naar Worldline verstuurd. Jouw creditcardgegevens worden niet in de systemen van de Jong Intra Vakanties opgeslagen.
Wij bieden de keuze om via overschrijving de aanbetaling, restantbetaling of de volledige reissom te voldoen. In de emailbevestiging ontvang je alle gegevens om de overschrijving in orde te maken. Vermeld bij een overschrijving het 6-cijferige nummer dat bij de betaalinformatie op de emailbevestiging staat vermeld.
Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven. De betaling is de eerstvolgende werkdag verwerkt op de boeking. Wil je de verwerking van de betaling controleren, gebruik dan 'Mijn boeking' (rechtsboven op dejongintra.nl) en log in met het reserveringsnummer en de eigen 'Inlogcode' die in de emailbevestiging staat die je hebt ontvangen.
Betaal je binnen 2 weken voor vertrek, dan is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van een bankoverschrijving.
Voor een boeking die op aanvraag staat, voldoe je de aanbetaling of totale betaling pas op het moment dat de boeking door ons bevestigd is. Je ontvangt automatisch een email met betaalinformatie en een link naar onze betaalpagina. Bij de Jong Intra Vakanties kun je op de volgende manier betalen:
iDEAL
Creditcard (Mastercard of Visa)
Bankoverschrijving
Boek je buiten 6 weken voor vertrek, dan kun je zelf selecteren of je alleen de aanbetaling betaalt of dat je direct de totale reissom betaalt.
Wat betekent het als mijn boeking op aanvraag staat?
Indien je boeking (of een deel van je boeking) op aanvraag is, houdt dit in dat wij geen eigen directe beschikbaarheid meer hebben. Wij nemen in dit geval direct contact op met de hoteleigenaar, luchtvaartmaatschappij of andere contractpartner om te vragen of er nog kamers/hutten/stoelen, etc. beschikbaar zijn. Je hoort in dit geval zo snel mogelijk of de boeking definitief kan doorgaan. Indien de boeking akkoord komt, beschouwen wij deze boeking als een definitieve reisovereenkomst.
Alle benodigde reisdocumenten voor je vakantie worden door ons verzameld en zodra wij ook de betaling hebben ontvangen worden deze per email verstuurd. Ook kun je na boeking de keuze maken om tegen betaling de reisdocumenten per post te ontvangen.
De reisdocumenten voor onze (vlieg)busreizen en riviercruises worden uiterlijk 10 dagen voor vertrek verstuurd.
Heb je gekozen voor de afhandeling via een reisbureau, dan krijg je bericht om de reisdocumenten bij hen op te halen.
Bij de reisdocumenten ontvang je de tickets, vouchers, eventuele bijbehorende bevestigingen en extra reisinformatie met nuttige tips voor een onbezorgde vakantie.
Reis per vliegtuig, trein en auto
Bij boeking worden over het algemeen de geplande indicatieve vertrek- en aankomsttijden vermeld. Deze tijden zijn echter altijd onder voorbehoud van wijziging door de luchtvaart- of treinmaatschappij. Hier hebben wij geen invloed op. De definitieve tijden staan in de reisdocumenten.
Bij sommige reizen is de transfer inclusief, bij andere reizen kan deze extra worden bijgeboekt en in een enkel geval wordt er geen transfer aangeboden. Alles is afhankelijk van de mogelijkheden ter plaatse. Het is aan te raden om alles in één keer te regelen, zodat er geen misverstanden over kunnen ontstaan.
Alle informatie met betrekking tot eventuele transfers staat bij de desbetreffende reis op onze site.
Dit is per bestemming verschillend. Alle informatie met betrekking tot reisleiding staat bij de desbetreffende reis op onze site. Als er reisleiding aanwezig is op de door jou gekozen bestemming, staan de contactgegevens op de reisdocumenten en in de receptie van de accommodatie.
De vliegtuigen zijn ingedeeld in een aantal tariefklassen (boekingsklassen).
Voor de goedkoopste tarieven zijn altijd een aantal stoelen beschikbaar. Hoe eerder je boekt, hoe meer kans je maakt om te kunnen profiteren van de laagste prijs!
Voorbeeld: een toestel naar Madrid is als volgt ingedeeld: 10 plaatsen in de A-Klasse die worden verkocht voor € 75, zijn die volgeboekt dan zijn er 20 plaatsen in de B-Klasse die worden verkocht voor € 125, zijn die volgeboekt dan zijn er 30 plaatsen in de C-Klasse die worden verkocht voor € 175, zijn die volgeboekt dan zijn er 30 plaatsen in de D-klasse die worden verkocht voor € 300, zijn die volgeboekt dan worden de overige stoelen verkocht voor € 500.
Je ziet het: hoe eerder je boekt, hoe meer kans je maakt op het voordeligste tarief!
Onze pakketprijzen zijn gebaseerd op de goedkoopst beschikbare boekingsklasse. Indien er ook andere opties zijn, kan er een 'toeslag boekingsklasse' gelden. Deze wordt getoond in de prijsopgave of wordt met jou afgestemd als de boeking de status “op aanvraag” heeft.
Dit is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Zie de bagageregels per luchtvaartmaatschappij.
Dit is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Inchecken per luchtvaartmaatschappij
Reizen per touringcar
In tegenstelling tot het reizen per vliegtuig berekenen we voor het meenemen van de bagage in de touringcar geen toeslag. Per persoon kan er kosteloos 1 stuk ruimbagage meegenomen worden in de touringcar.
Gedurende een excursiereis verblijf je de gehele vakantie in hetzelfde hotel. Vanuit dit hotel worden diverse excursies in de omgeving gemaakt. Tijdens een rondreis reis je van plaats naar plaats en dus van hotel naar hotel. Soms verblijven we iets langer op 1 plaats, maar dan gaat de reis vervolgens toch weer verder naar het volgende overnachtingshotel.
Voor onze busreizen geldt dat je op diverse opstapplaatsen door heel Nederland op kunt stappen. Meer informatie over het opstapschema en de mogelijke opstapplaatsen staan vermeld bij de betreffende reis.
Deze reizen starten met een vliegreis naar de vakantiebestemming alwaar de touringcar met chauffeur (en meestal reisleiding) op het vliegveld klaar staat voor het programma ter plaatse. Op deze manier nemen de heen- en terugreis heel weinig tijd in beslag. De touringcars ter plaatse voldoen uiteraard zoveel mogelijk aan de ANVR standaard.
Reizen is altijd intensief; zo verblijf je bijvoorbeeld tijdens een rondreis in verschillende hotels en moet je er rekening mee houden dat er in de steden die we bezoeken veel gelopen dient te worden. Het is niet altijd mogelijk dat de touringcar je in het centrum van de stad afzet/ophaalt.
Zoals aangegeven in de ANVR reizigersvoorwaarden, ben je verplicht om bij boeking bijzonderheden te vermelden over je lichamelijke en geestelijke toestand, die van belang kunnen zijn voor de goede uitvoering van de reis. Als je in deze informatieplicht tekort schiet en je het programma door deze omstandigheden niet zelfstandig kan volgen, kan het zijn dat jij en je eventuele medereiziger(s) door of namens de Jong Intra Vakanties van (verdere) deelname aan de reis wordt/worden uitgesloten. In dat geval worden alle hieruit voortvloeiende kosten op jou verhaald.
Dat betekent dat je voor het deelnemen aan onze excursie- en rondreizen:
Over een goede conditie en mobiliteit dient te beschikken.
Zelfstandig de touringcar in en uit kunt stappen.
Zelf voor eventuele begeleiding tijdens de reis zorg dient te dragen. Onze chauffeurs/reisbegeleiders zijn hiertoe niet bevoegd, noch opgeleid.
Bij boeking melding maakt indien je van een rollator/rolstoel gebruik maakt.
Zich bewust bent van het feit dat hulpmiddelen inklapbaar dienen te zijn en de maximale afmeting van 90 x 80 x 40 cm (ingevouwen) bedraagt. Voor een rollator geldt een maximum gewicht van 20 kilo.
Samen met de chauffeur zorgdraagt voor het in- en uitladen van de rollator. Vanwege de Arbowetgeving is het niet toegestaan dat uw chauffeur dit alleen doet.
Voor onze excursie- en rondreizen hanteren wij een richtlijn van maximaal 3 rollators/rolstoelen per reis.
Op de volgende reizen en vertrekdata werkt de Jong Intra Vakanties samen met een organisatie die reizen organiseert voor minder validen;
Mindervaliden overzicht 2024De Jong Intra Vakanties meent een goede afweging te hebben gevonden in de belangen van valide en minder valide reizigers:
Wij hanteren een richtlijn van 8 minder valide passagiers met minimaal 2 begeleiders op een reisgezelschap van gemiddeld 28 personen. Uitgangspunt hierbij is ook de uitvoerbaarheid van de reis en de beleving door valide reizigers. Deze richtlijn sluit ook aan bij jurisprudentie omtrent dit onderwerp.
Brochures en informatie
Alle informatie met betrekking tot de bestemmingen en/of de accommodaties staan op onze site. Met name onder “reisinformatie” bij de reis van jouw keuze staat gedetailleerde informatie. Uiteraard kun je voor extra informatie of specifieke vragen contact met ons servicecenter opnemen via + 31 180 457803 of Stuur een e-mail.
De scherpste aanbiedingen versturen wij regelmatig in onze nieuwsbrieven.
Meld u aan voor onze nieuwsbrief.
Ja, je kunt via ons brochure overzicht de gewenste brochure bestellen.
Voor up-to-date informatie met betrekking tot de schoolvakanties verwijzen wij je naar de site van het Ministerie van Onderwijs.
Mocht je vraag met de bovenstaande informatie toch nog niet beantwoord zijn, staan wij graag voor je klaar. Je kunt voor extra informatie of specifieke vragen contact met ons servicecenter opnemen via + 31 180 457803 of stuur een e-mail.
Reviews
De klantbeoordelingen worden verzameld onder vakantiegangers die met de Jong Intra Vakanties gereisd hebben. Wanneer na terugkomst het enquêteformulier ingevuld wordt, worden de gegevens gebruikt voor de klantbeoordeling op onze website.
Het gemiddelde cijfer van de verschillende beoordelingscriteria van de accommodatie vormen samen het totaalcijfer. De review wordt getoond onder vermelding van het geslacht en volledige achternaam van de hoofdboeker en de datum waarop deze gepubliceerd is.
Voor de tekstuele review wordt de tekst gebruikt uit het veld ‘Wilt u een review schrijven over uw reis?’ Voor publicatie wordt de review inhoudelijk gecontroleerd op o.a. het gebruik van beledigende teksten of grof taalgebruik. De Jong Intra Vakanties kan te allen tijde besluiten de gegevens uit een enquêteformulier niet mee te wegen in de klantbeoordeling en/of de tekstuele review niet te tonen wanneer deze in strijd zijn met de richtlijnen.
De Jong Intra Vakanties hanteert de volgende aanvullende richtlijnen voor reviews:
Een review is geen klacht, maar een beoordeling van jouw vakantie en de accommodatie. Ben je onverhoopt niet geheel tevreden over je reis, neem dan contact met ons op conform de procedure als omschreven in de reisbescheiden.
Per reisgezelschap/boeking wordt o.b.v. het enquêteformulier maximaal 1 klantbeoordeling samengesteld en getoond.
Wij vragen je e cijfers in het enquêteformulier te onderbouwen in het veld ‘Wil je een review schrijven over jouw reis?’. Alleen de tekst uit dit veld wordt gebruikt bij de klantbeoordelingen die op de website getoond worden.
Wij vragen je te allen tijden jouw cijfer te onderbouwen met tekst, zodat het duidelijk is waarom je de accommodatie beoordeelt met het betreffende cijfer.
Wij plaatsen geen reviews met beledigende of discriminerende teksten, of met grof taalgebruik.
Reviews met reclame-uitingen worden door ons niet gepubliceerd.
Eigenaren van accommodaties of anderen die in de uitkomst een belang hebben van de review zijn automatisch uitgesloten van deelname. Alleen onze reizigers ontvangen de mogelijkheid om via een enquête na terugkomst hun accommodatie te beoordelen en een review achter te laten.
Vermeld geen persoonlijke informatie van jezelf of andere in jouw review.
De review mag geen inbreuk op het auteursrecht of andere (intellectuele eigendoms-) rechten van derden maken.
Doordat wij eerst controleren of de reviews in strijd zijn met onze richtlijnen zie je de review niet meteen terug op onze website. Na ongeveer 1 week zal jouw review zichtbaar zijn.