Service en contact
Zelf regelen via “mijn boeking”
Met je reserveringsnummer en persoonlijke inlogcode kun je altijd je eigen boeking inzien. Hier vind je meer informatie over:
Gegevens over de geboekte reis
Informatie over betalingen
Extra’s die je kunt bij boeken
Jouw reserveringsnummer en inlogcode staan in de boekingsbevestiging die je per email van ons hebt ontvangen.
Hulp nodig bij het uitkiezen van de perfecte vakantie?
Hulp nodig bij het uitkiezen van de perfecte vakantie?
Het uitzoeken van een vakantie is een belangrijke voorbereiding voor een mooie ervaring. Onze reisspecialisten vinden dit leuk om te doen en hebben bovendien alle kennis en ervaring. Wij helpen je graag bij het vinden van jouw perfecte vakantie.
Bel 0180-457803 of wij nemen contact op.
Doof of slechthorend? Neem contact op via tekst of gebaren.
E-mails met vragen over reizen of het maken een nieuwe boeking kun je sturen naar: verkoop@dejongintra.nl
We zijn telefonisch en per email bereikbaar van
maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur
zaterdag van 10.00 – 17.00 uur
zondag gesloten
Alle reizen van de Jong Intra Vakanties zijn in Nederland te reserveren bij reisbureaus en zelfstandige reisagenten (allen aangesloten bij ANVR), telefonisch of via diverse reiswebsites, waaronder www.dejongintra.nl zelf.
Welkom in onze Reisstudio
Het is ook mogelijk om jouw droomreis op maat, een autorondreis of elke andere willekeurige reis persoonlijk te bespreken om een goede keuze te kunnen maken. Hiervoor hebben we speciaal onze reisstudio ingericht op ons adres in Ridderkerk. Hier kan iedereen in alle rust met één van onze reisspecialisten de reiswensen van A tot Z in detail bespreken, uiteraard onder het genot van een kopje koffie of thee.
Je kunt (telefonisch) een afspraak maken voor de reisstudio voor een tijdstip op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur.
We heten je graag welkom in Ridderkerk.
Team Reisspecialisten – de Jong Intra Vakanties
Havenkade 1
2984 AA
Ridderkerk
Klachten en suggesties?
Voor de reis
Vertrek je binnenkort? Dan raden wij je aan om de informatie in “mijn boeking” te checken. Mocht je meer hulp nodig hebben kun je uiteraard contact op nemen met ons team reisspeclialisten. Zij helpen je graag persoonlijk verder.
Tijdens de reis
Indien je tijdens je reis opmerkingen of problemen hebt, wacht dan niet met het melden hiervan tot je weer thuis bent. Eenmaal thuis kunnen we iets wat ter plekke hersteld had kunnen worden, niet meer ongedaan maken. Neem in deze situatie altijd direct contact op met de betrokken dienstverlener, reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging zodat zij tijdens jouw vakantie een oplossing voor je kunnen aandragen. Mocht je er ter plaatse niet uitkomen is de Jong Intra Vakanties 24 uur per dag bereikbaar. Onze contact gegevens staan in de reisbescheiden.
Na terugkomst
Wij doen ons uiterste best om met de grootste zorg jouw reis samen te stellen. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen wat tijdens de reis (zie hierboven) niet naar tevredenheid is opgelost, neem dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen één maand na terugkomst contact met ons op.
E-mails met klachten of suggesties kun je versturen naar: customercare@dejongintra.nl
Bellen kan naar: 0180-457777 op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.
Zakelijk
Jouw reisorganisator
De Jong Intra Vakanties GmbH
Lindenstrasse 25
8302 Kloten
Zwitserland
Tel: +41 435 080 548
info@dejongintra.com
CHE-230234124
CHE-230234124 MWST
ANVR:2462
SGR:1061
IBAN: NL35 ABNA 0426434919
BIC: ABNANL2A
Ons servicecenter
De Jong Intra Vakanties BV
Havenkade 1
2984 AA Ridderkerk
Nederland
Tel: 0180 - 457 803 of verkoop@dejongintra.nl
Persvoorlichting
Ben je journalist en heb je een persvraag over de Jong Intra Vakanties? Stuur een mail naar persvoorlichting@dejongintra.nl dan ontvang je snel een reactie.
Presskit: een uitleg van logogebruik, kleuren en fonts.