Hotel Rosamar

Verschillende reismogelijkheden

Bekend en onlangs gerenoveerd hotel. Gelegen tussen het levendige centrum en de wijk Rincon de Loix. Meer reisinformatie

vanaf € 363 per persoon

of

Plattegrond

Plattegrond

Toon legenda
  • Volpension
  • Met zwembad
  • Prima service
  • Tip van de inkoper

Hotel Rosamar

Bekend en recent gerenoveerd hotel. Gelegen tussen het levendige centrum en de wijk Rincon de Loix.

Ligging
Centrum op ca. 1 km, Levante strand ca. 400 m, diverse bars en restaurants in de nabije omgeving.

Afstand vanaf Utrecht: 1980 km.

Faciliteiten
Receptie, lift, lounge, bars, restaurant, zwembad met apart kinderbad (Nieuw: Splash-pool), zonneterras en ligstoelen en tennisbanen. Gratis Wifi in de openbare ruimten beschikbaar. Tegen betaling: Wifi in de kamers beschikbaar, Spa met sauna, diverse massages, binnenzwembad, fitness en whirlpool, parkeerplaats.

Kamers
Met tv, kluisje (tegen betaling), airconditioning en verwarming. Badkamer met bad of douche en toilet. Balkon met zitje. De kamers zijn ca. 18 m² groot.

Bijzonderheden
Maaltijden in buffetvorm. In de periode 1/5 t/m 31/10 is het alleen mogelijk All Inclusive te boeken! In 2017 is een nieuwe Splash-pool voor kinderen geopend (alleen in het zomerseizoen geopend!).

Buspendelgasten
U wordt gebracht en opgehaald bij uw hotel.

Inbegrepen
Toeristenbelasting.

Transfer informatie
Transfer luchthaven - accommodatie v.v. niet inbegrepen.U kunt een transfer per shuttleservice bijboeken.

All inclusive

- Ontbijt-, lunch- en dinerbuffet

- Lokale (alcoholische) drankjes en ijsjes van 10.30-23.00 uur

- Snacks van 10.30-13.00 uur en 15.00-19.00 uur

- 50% korting op entree Spa

- Gratis toegang tot fitness

Benidorm

Benidorm is zowel in de zomer als in de winter een begrip bij Nederlanders. Velen keren jaarlijks terug naar de kilometers lange zandstranden van Playa Levante en Playa Poniente met daar tussenin het zeer gezellige oude centrum. Dit oude centrum heeft kronkelende smalle straatjes en veel winkels. Hier treft u ook nog de typisch Spaanse sfeer. In de zomer is het avondvertier enorm met tientallen discotheken, restaurants, barretjes en vele terrasjes. In de wintermaanden gaat het er allemaal iets relaxter aan toe en wordt in diverse gelegenheden plaats gemaakt voor de bingo en een ouderwets gezellige dansavond. Houdt u van spareribs? Ga dan naar Tony Roma's aan de Avenida del Mediterraneo, deze Amerikaanse keten heeft volgens velen de beste!

In Benidorm is ervaren Nederlandse reisleiding van de Jong Intra Vakanties aanwezig!

Buspendelinformatie
Zoekt een comfortabele en betaalbare manier om uw strandbestemming te bereiken? Uitgerust aankomen na een nachtrit aan boord van een luxe touringcar?
In 2019 voert de Jong Intra Vakanties de pendel/servicelijnen naar Spanje uit met Solmar Tours.

Per luxe Royal Class touringcar naar de Costa Brava/Maresme/Dorada/Benidorm
De touringcars vertrekken op vrijdag of maandag (m.u.v. de eerste en laatste weken van het seizoen) en de chauffeurs rijden u ’s nachts naar uw bestemming waar u de volgende morgen uitgerust aankomt. De terugreis begint op zaterdag- of dinsdagavond waarna u op zondag of woensdag weer terug in Nederland bent.

Chauffeurs / hostess
Onze chauffeur zorgt ervoor dat u veilig en comfortabel op uw bestemming aankomt. U kunt dus altijd rekenen op gastvrije en ervaren chauffeurs. Onze buspendelreizen worden altijd door twee chauffeurs uitgevoerd. Daarnaast is er op elke bus een hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service zoals catering voorziet en uw vragen en problemen zal beantwoorden en verhelpen.

Luxe Royal Class Touringcars
Al onze bussen zijn standaard uitgerust met airco, dubbel glas, dvd, luchtvering en een dubbel remsysteem. Verder is er een koelkast en een toilet voor noodgevallen aanwezig. Boven elke stoel bevindt zich een leeslampje en een blower. De Royal Class touringcar heeft op het bovendek 50 Royal Class stoelen, met een stoelafstand van min. 94,5 cm. De rugleuning is in slaapstand verstelbaar en aan de stoel is een beenplankje en voetensteun bevestigd. Het onderdek heeft 16 Royal Class stoelen, stoelafstand en voorzieningen gelijk aan boven. Kortom: een bijzonder luxe reiservaring.

First Class Touringcar
U ervaart een nieuwe manier van busreizen en busvakanties met de First Class bus! De stoelen zijn uitgevoerd in leer, breder en comfortabeler waardoor u meer bewegingsruimte heeft tijdens uw reis. Er staan slechts 3 stoelen op een rij, u zit dus naast elkaar of achter elkaar. Indien u tijdens de reis achter elkaar zit heeft u de meeste ruimte, maar ook naast elkaar heeft u voldoende ruimte zonder uw medepassagier te storen. De catering in de bus is goed verzorgd en nét iets uitgebreider dan in onze Royal Class bus. Op het bovendek van deze bus staan 36 First Class stoelen en op het onderdek 12 First Class stoelen. Wij hebben acht First Class bussen. Reservering voor deze bus is op aanvraag, Mocht één van deze bussen uitvallen, dan bestaat de kans dat u verder gebracht wordt in een Royal Class bus of andere vervangende bus. Het verschil in toeslag (€ 35) krijgt u voor die betreffende heen- en/of terugreis terugbetaald.

Opstapplaatsen pendelreizen
Er is per boeking maar één opstap- en uitstapplaats mogelijk. De opstapplaatsen Nederweert en Maastricht worden altijd na de wissel aangedaan. Op onze servicelijnen kan het zijn dat u per Comfort Class bus wordt ervoerd. Mochten wij door omstandigheden niet bij machte zijn de door u gekozen op- of uitstapplaats aan te houden, of om economische redenen besluiten de door u gekozen op- of uitstapplaats te wijzigen, dan zullen wij u de reiskosten op basis van openbaar vervoer 2e klasse vergoeden van de door u gekozen opstapplaats naar de door ons aangegeven opstapplaats. Indien er echter door bijv. evenementen of in opdracht van de gemeente uitgeweken moet worden naar een andere locatie geldt het recht op vergoeding niet.

Bagage busvakanties
Per persoon mag u maximaal meenemen: 1 koffer (80x70x30cm) van maximaal 20 kg + 1 tas handbagage, welke onder uw stoel moet passen. Wanneer uw handbagage niet onder uw stoel past, zal de chauffeur om veiligheidsredenen de handbagage in het laadruim plaatsen. Een koelbox kunt u dus niet meenemen in de bus. De volgende hulmiddelen zijn op aanvraag mogelijk: inklapbare rolstoel, rollator, (kinder)buggy. Dit moet echter vermeld worden bij uw reservering en staat op uw boekingsbevestiging. Ondanks dat de chauffeurs zo zorgvuldig mogelijk omgaan met de bagage, kan het voorkomen dat er schade ontstaat aan de bagage. Daarom raden we u aan om geen kostbaarheden, zoals laptops e.d. in uw koffer te plaatsen. Opgelopen schade aan bagage kunt u nooit bij ons declareren. Hiervoor adviseren wij u een reisverzekering af te sluiten.

Huisdieren
Het is niet toegestaan huisdieren mee te nemen.

Stoelindeling
Wanneer u met vrienden, familie of kennissen samen wilt reizen kunt u dit als preferentie opgeven. Wij kunnen deze preferentie echter alleen garanderen indien u op dezelfde boekingsbevestiging staat. Uitstapplaatsen hotels en appartementen De bus zal u altijd zo dicht mogelijk bij uw accommodatie afzetten. Het is helaas niet altijd mogelijk om u recht voor de deur af te zetten, in verband met bijv. smalle straatjes of éénrichtingsverkeer. Het kan dus voorkomen dat u een stukje moet lopen om bij uw accommodatie te komen. Bij de beschrijving van de accommodaties hebben we vermeld waar de bus niet voor het hotel kan stoppen. De (verkeers)situatie kan echter gedurende een seizoen wijzigen, waardoor de informatie niet helemaal up to date kan zijn.

Catering in de bus
Op alle bussen is een host/hostess aanwezig die u tijdens de reis van allerhande service voorziet. U heeft tijdens de busreis de keuze uit een ruim assortiment warme en koude dranken tegen zeer scherpe prijzen en uiteraard heerlijk gekoeld. Bij iedere stop staat de host/hostess bij de deur om u te helpen bij het uitstappen en tijdens de pauze zal hij/zij de stoelen weer voorzien van nieuwe afvalzakjes. Voor vragen kunt u zich altijd wenden tot de host/hostess.

 

Op deze bestemming is ervaren Nederlandse reisleiding van de Jong Intra Vakanties aanwezig. Bij aankomst in de accommodatie ontvangt u een welkomstenvelop met meer (contact)informatie en het boeken van excursies.  Zij is echter niet op de luchthaven aanwezig. Uiteraard is ook ons kantoor  te Ridderkerk voor noodgevallen 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.