Hotel GHT Maritim

Verschillende reismogelijkheden

Zeer centrale ligging t.o.v. strand en centrum! Meer reisinformatie

vanaf € 132 per persoon

of

Plattegrond

Plattegrond

Toon legenda
  • Goede prijs-kwaliteit
  • Met zwembad
  • Inclusief ontbijt

Hotel GHT Maritim

Dit hotel is ideaal gelegen wanneer u graag dichtbij het centrum en het strand verblijft.

Ligging
Het hotel ligt op ca. 50 m van het strand (te bereiken via voetgangerstunnel onder het spoor op ca. 100 m). Centrum Calella ca. 150 m.

Faciliteiten
Receptie, lift, lounge, bar, restaurant, zwembad, ligstoelen, dakterras met 2 jacuzzi's en ligstoelen, fitness, animatie en miniclub (ca. half juni-half september). Gratis wifi in de openbare ruimtes beschikbaar.

Kamers
Met telefoon, tv, airconditioning en huurkluisje. Koelkastje te huur. Badkamer met bad of douche, toilet en föhn. Balkon. De kamers zijn ca. 20 m².

Bijzonderheden
Maaltijden in buffetvorm.

Buspendelgasten
U wordt bij het hotel gebracht en opgehaald.

Transfer informatie
Transfer luchthaven - hotel v.v. niet inbegrepen. In de volgende stap kunt u een gedeelde transfer per shuttlebus, privétransfer of huurauto aan uw boeking toevoegen.

Calella

Calella is een zeer levendige badplaats met een mooi breed strand. Calella heeft een groot oud centrum met zeer veel kleine straatjes met talloze winkeltjes en restaurantjes. De meeste hotels hebben een jarenlange ervaring in het hun gasten optimaal naar hun zin te maken. Het uitgaansleven is zoals in vele plaatsen aan de Costa de Barcelona uitgebreid. Calella heeft hiervoor het project Calella Activa opgezet met een groot aanbod aan activiteiten om uw vakantie nog onvergetelijker te maken.

In Calella is ervaren Nederlandse reisleiding van de Jong Intra Vakanties aanwezig!

Gelukkig ontvangen we dagelijks meldingen dat onze accommodaties langzamerhand hun deuren weer openen en gasten kunnen ontvangen. Dat is goed nieuws! Het virus heeft er wél voor gezorgd dat accommodaties vanuit de overheid protocollen en regels moeten hanteren die uw verblijf en dat van uw medereizigers zo prettig en veilig mogelijk moeten maken. Dat betekent dat er wijzigingen zullen zijn in het wel, niet of beperkt aanbieden van faciliteiten en in de uitvoering van diensten. Zo kan het zijn dat een zwembad beperkt geopend is of helemaal gesloten, het ontbijt of diner anders worden aangeboden of de schoonmaak van uw kamer of appartement niet meer dagelijks wordt gedaan.

Tijdens bus- en vliegreizen zal het gebruik van mondkapjes mogelijk verplicht worden en tijdens onze busreizen zullen er regels zijn met betrekking tot in- en uitstappen, tussenstops, roulatieschema enz. Op onze website en in de reisbescheiden zullen we u zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien, maar het kan voorkomen dat de informatie niet tijdig bij ons bekend is of ons zelfs helemaal niet bereikt.

De volgende maatregelen zijn voor iedereen van kracht

  1. Houd altijd de afstand aan die in het land van kracht is. Draag een mondkapje daar waar dit niet mogelijk is.
  2. Regelmatig goed en uitgebreid handen wassen
  3. Hoesten en niezen in de elleboog
  4. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
  5. Vermijd handen schudden
  6. Blijf thuis indien u een van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°)
  7. Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
  8. Lees vooraf de specifieke maatregelen van uw reisorganisatie
  9. Volg altijd de specifieke maatregelen en aanwijzingen van personeel dat optreedt namens de reisorganisatie
  10. Betaal met pin of contactloos/mobiel

Hier vindt u een inventarisatie van maatregelen die u onderweg en ter plaatse kunt aantreffen.

Kijk voorafgaand aan uw reis, maar ook tijdens uw vakantie wat vaker op www.nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vindt u de meest actuele informatie over reizen naar en in het buitenland.

 


Als gevolg van COVID-19 hebben wij helaas moeten besluiten het aantal werkuren van onze hostess ter plaatse te verminderen. U kunt onze hostess in noodgevallen in de periode van 22 juni t/m 22 september op maandag t/m zaterdag van 10.00 -14.00 uur bereiken op het nummer: 0034 647815005. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar de welkomstenvelop die u bij aankomst in uw accommodatie zult ontvangen.

 

Buiten deze uren kunt u in noodgevallen contact opnemen met ons kantoor dat 24/7 bereikbaar is.