Appartementen Neptuno

Verschillende reismogelijkheden

Zeer gastvrij hotel met persoonlijke service. Meer reisinformatie

vanaf € 41 per persoon

of

Plattegrond

Plattegrond

Toon legenda
  • Familievriendelijk
  • Kleinschalig
  • Gratis wifi
  • Prima service
  • Midden in het centrum

Appartementen Neptuno

Gemoedelijk, gastvrij familiehotel met een rustige maar centrale ligging in het centrum van Calella. De familie Hernando doet er alles aan u een fijne vakantie te bezorgen.

Ligging
In een rustig straatje in het (winkel)centrum van Calella. Strand op ca. 250 m (via voetgangerstunnel), openbaar vervoer ca. 500 m. Openbare parkeerplaats ca. 100 m (woensdag markt).

Faciliteiten
De appartementen liggen tegenover of in het gebouw naast Hotel Neptuno waar u van alle faciliteiten gebruik kunt maken: Receptie, lift, lounge, restaurant, bar, spelletjesruimte, poolbiljart, terras, klein zwembad met enkele ligstoelen, bagageruimte, doucheruimte voor vertrekdag. In juli en augustus bijna dagelijks animatie voor jong en oud. Gratis Wifi de openbare ruimtes beschikbaar. Garage ca. € 15 p.d. (beperkt aantal plaatsen, op aanvraag voor gegarandeerde plaats).
Tweede zwembadgedeelte, alleen toegankelijk vanaf 21 jaar, met zoutwaterzwembad, jacuzzi en terras met ligstoelen.

Accommodatie
De appartementen liggen in het gebouw tegenover of naast het hotel.

Appartementen

1-kamerappartement (max. 2 pers., ca. 30 m²)
Met telefoon, tv en airconditioning. Keuken met 2 kookplaten, koelkast, magnetron en koffiezetapparaat. Een 2-Persoonsbed of twee 1-persoonsbedden. Badkamer met bad of douche, toilet en föhn.

2-kamerappartement (max. 4 pers.) (max. 4 pers., ca. 45 m²)
Als het 1-kamerappartement, echter met een slaapbank in de woonkamer i.p.v. een 2-persoonsbed en een extra 2-persoonslaapkamer.

3-kamerappartement (max. 6 pers., ca. 50 m²)
Als het 1-kamerappartement, echter met een 2-persoonslaapbank i.p.v. een 2-persoonsbed en met twee extra 2-persoonsslaapkamers.

Bijzonderheden
Kleine huisdieren (tot 8 kg) toegestaan (ca. € 10 p.d. en € 30 waarborg) Volpension is alleen in het hoogseizoen mogelijk. Kinderbedje ca. € 5 p.d. In de periode 22/10 t/m 31/3 is het hotel gesloten en kunt u geen gebruik maken van de faciliteiten, u dient dan uw geschatte aankomsttijd door te geven voor de check in.

* Let op: Als gevolg van de perikelen rondom het Corona-vorus is het voor het hotel niet mogelijk het Spa en Wellness-gedeelte tijdig gerealiseerd te hebben. Daarom is de opening hiervan uitgesteld tot medio 2021.

Buspendelgasten
U wordt gebracht en opgehaald op ca. 50 m van het hotel.

Inbegrepen
Bed- en badlinnen (wissel 1 of 2 x p.w.). Schoonmaak 1 x p.w. Eindschoonmaak inbegrepen.

Niet inbegrepen
Waarborgsom € 100 per appartement, voor jongeren tot 25 jaar € 50 p.p. Kluisje (ca. € 4 p.d. of € 25 p.w. en ca. € 6 borg).

Transfer informatie
Transfer luchthaven - accommodatie v.v. niet inbegrepen.U kunt een transfer per shuttleservice of een privetransfer bijboeken.

Calella

Calella is een zeer levendige badplaats met een mooi breed strand. Calella heeft een groot oud centrum met zeer veel kleine straatjes met talloze winkeltjes en restaurantjes. De meeste hotels hebben een jarenlange ervaring in het hun gasten optimaal naar hun zin te maken. Het uitgaansleven is zoals in vele plaatsen aan de Costa de Barcelona uitgebreid. Calella heeft hiervoor het project Calella Activa opgezet met een groot aanbod aan activiteiten om uw vakantie nog onvergetelijker te maken.

In Calella is ervaren Nederlandse reisleiding van de Jong Intra Vakanties aanwezig!

Gelukkig ontvangen we dagelijks meldingen dat onze accommodaties langzamerhand hun deuren weer openen en gasten kunnen ontvangen. Dat is goed nieuws! Het virus heeft er wél voor gezorgd dat accommodaties vanuit de overheid protocollen en regels moeten hanteren die uw verblijf en dat van uw medereizigers zo prettig en veilig mogelijk moeten maken. Dat betekent dat er wijzigingen zullen zijn in het wel, niet of beperkt aanbieden van faciliteiten en in de uitvoering van diensten. Zo kan het zijn dat een zwembad beperkt geopend is of helemaal gesloten, het ontbijt of diner anders worden aangeboden of de schoonmaak van uw kamer of appartement niet meer dagelijks wordt gedaan.

Tijdens bus- en vliegreizen zal het gebruik van mondkapjes mogelijk verplicht worden en tijdens onze busreizen zullen er regels zijn met betrekking tot in- en uitstappen, tussenstops, roulatieschema enz. Op onze website en in de reisbescheiden zullen we u zoveel mogelijk van de juiste informatie voorzien, maar het kan voorkomen dat de informatie niet tijdig bij ons bekend is of ons zelfs helemaal niet bereikt.

De volgende maatregelen zijn voor iedereen van kracht

  1. Houd altijd de afstand aan die in het land van kracht is. Draag een mondkapje daar waar dit niet mogelijk is.
  2. Regelmatig goed en uitgebreid handen wassen
  3. Hoesten en niezen in de elleboog
  4. Gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze direct weg
  5. Vermijd handen schudden
  6. Blijf thuis indien u een van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°)
  7. Blijf thuis als iemand in uw huis koorts heeft (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.
  8. Lees vooraf de specifieke maatregelen van uw reisorganisatie
  9. Volg altijd de specifieke maatregelen en aanwijzingen van personeel dat optreedt namens de reisorganisatie
  10. Betaal met pin of contactloos/mobiel

Hier vindt u een inventarisatie van maatregelen die u onderweg en ter plaatse kunt aantreffen.

Kijk voorafgaand aan uw reis, maar ook tijdens uw vakantie wat vaker op www.nederlandwereldwijd.nl van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Hier vindt u de meest actuele informatie over reizen naar en in het buitenland.

 


Als gevolg van COVID-19 hebben wij helaas moeten besluiten het aantal werkuren van onze hostess ter plaatse te verminderen. U kunt onze hostess in noodgevallen in de periode van 22 juni t/m 22 september op maandag t/m zaterdag van 10.00 -14.00 uur bereiken op het nummer: 0034 647815005. Voor meer informatie verwijzen wij graag naar de welkomstenvelop die u bij aankomst in uw accommodatie zult ontvangen.

 

Buiten deze uren kunt u in noodgevallen contact opnemen met ons kantoor dat 24/7 bereikbaar is.