Informatie over je transfer op Samos

Aankomst
Na aankomst op de luchthaven van Samos en het ophalen van de bagage ga je in de aankomsthal waar een vertegenwoordiger van MTS Globe je op staat te wachten met een logo van MTS of een bordje met jouw naam. Verlaat niet de aankomsthal tot je een medewerker hebt gesproken. Indien je niemand in de aankomsthal aantreft of indien je problemen hebt met de bagage, adviseren wij je alvast één persoon vooruit te sturen of contact op te nemen met het noodnummer van onze agent. Indien je geen medewerker ziet of het niet kunt vinden, bel dan met MTS Globe (telefoonnummer bij “Contact”).
Excursies
Op zoek naar een leuk dagje uit? De leukste excursies boek je gemakkelijk vooraf op https://www.dejongintra.nl/excursiessamos
Vertrek
Via de website myholiday.mtsglobe.com/login kun je 24 uur voor je vertrek terug naar huis de ophaaltijd van je transfer naar de luchthaven checken. Je dient in te vullen:
• Achternaam hoofdboeker
• Het reserveringsnummer van de Jong Intra Vakanties
Daarnaast zal er ook een e-mail naar je accommodatie gestuurd worden met daarin de ophaaltijd. Indien je vragen hebt over de vertrektijd of problemen ondervindt met de transfer, bel dan naar het telefoonnummer bij “Contact”.
Contact
Ben je ter plaatse en heb je vragen over de transfer?
Bel naar het noodnummer van MTS Globe (Engelstalig): 00302242048334, 00302273088852, 00306940284154 of 00306942042216
Stel je vraag via Whatsapp
Mail naar helpdesk@dejongintra.nl
Heeft het bovenstaande niet geholpen, bel dan naar 0031180457701