Informatie over je transfer in Egypte

Logo MTS

Aankomst

Wanneer je bent geland en je bagage hebt opgehaald ga je door de douane. Bij binnenkomst van de aankomsthal meld je je bij een vertegenwoordiger van MTS Globe. Nadat je je transfer ticket hebt laten zien brengt de vertegenwoordiger je naar de bus/auto. De vertegenwoordiger van MTS Globe zal je een circa vertrektijd (gemiddelde wachttijd 45 minuten). Heb je problemen met je bagage na aankomst stuur dan 1 persoon vooruit naar de vertegenwoordiger van MTS Globe of bel het noodnummer.

Excursies

Op zoek naar een leuk dagje uit? De leukste excursies boek je gemakkelijk vooraf op https://www.dejongintra.nl/excursiesegypte

Vertrek

Via de website myholiday.mtsglobe.com/login kun je 24 uur voor je vertrek terug naar huis de ophaaltijd van je transfer naar de luchthaven checken. Je dient in te vullen:

• Achternaam hoofdboeker
• Het reserveringsnummer van de Jong Intra Vakanties

Daarnaast zal er ook 24 uur voor vertrek een email naar je accommodatie gestuurd worden met daarin de ophaaltijd. Informeer hiervoor bij de receptie of kijk op het MTS bord bij de receptie. Indien je vragen hebt over de vertrektijd of problemen ondervindt met je transfer, bel dan naar het telefoonnummer bij “Contact” .

Contact

Ben je ter plaatse en heb je vragen over de transfer?

  • Bel naar het noodnummer van MTS Globe (Engelstalig)
    - Hurdhada: 0020 10009 15575
    - Sharm El Sheikh: 0020 11544 58359
    - Marsa Alam: 0020 10944 49476

  • Stel je vraag via Whatsapp

  • Mail naar helpdesk@dejongintra.nl

  • Heeft het bovenstaande niet geholpen, bel dan naar 0031 180 457701