Informatie over je transfer - Barcelona

Aankomst
Je hebt gekozen voor een shuttletransfer. Dit houdt in dat er passagiers van meerdere vluchten en nationaliteiten in de bus mee zullen reizen. In de praktijk betekent dit dat er een wachttijd is voor het vertrek van de bus. Gemiddeld is dit ca. 1 uur, maar in drukke periodes kan dit oplopen tot 2 uur. De bus zal meerdere hotels en bestemmingen aandoen om de passagiers weg te brengen en op te halen. Voor de terugreis kan het voorkomen dat je ruim voor aanvang van de terugvlucht al opgehaald wordt i.v.m. de planning van de ophaalroute. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Je vlucht met Transavia, easyJet, Eurowings en Ryanair komt aan in Terminal 2 (A, B of C).
Voor aankomsten in Terminal 2A:
Nadat je de koffers hebt opgehaald en door de douane bent gegaan loop je in ca. 5 minuten naar het meetingpoint in Terminal 2B, naar het kantoor van From2 (zie onderstaande plattegrond, tussen check-in balies 95-97). Hier is de balie van FROM2/Moventis. Indien je hier niemand ziet staan, blijf dan hier wachten tot de medewerker u ophaalt (deze is dan waarschijnlijk andere klanten naar de bus aan het brengen). Heeft zich binnen een kwartier nog geen vertegenwoordiger bij je gemeld, bel dan naar het telefoonnummer bij “Contact”.
Voor aankomsten in Terminal 2B en 2C:
Nadat je de koffers hebt opgehaald en in de aankomsthal bent, loopt je in ca. 1 à 2 minuten naar het meetingpoint in Terminal 2B, naar het kantoor van From2 Travel (tegenover check-in balies 95-97). Hier vind je een vertegenwoordiger van FROM2TRAVEL/Moventis. Indien je hier niemand ziet staan, blijf dan hier wachten tot de medewerker je ophaalt (deze is dan waarschijnlijk andere klanten naar de bus aan het brengen). Heeft zich binnen een kwartier nog geen vertegenwoordiger bij je gemeld, bel dan naar het telefoonnummer bij “Contact”.

LET OP: Mocht je vertraging door problemen met de bagage hebben, stuur dan 1 persoon alvast naar de medewerker toe om dit door te geven. Het is belangrijk dat je binnen 1 uur na landing contact hebt gehad met de medewerker. Bij vertraging van de vlucht kun je gewoon naar de verzamelplaats gaan, het kantoor in hal 2 tussen check-in balies 95-97. De transfermaatschappij houdt vertragingen in de gaten. Je zult dan met de eerstvolgende shuttlebus naar de bestemming gebracht worden. Dat kan uiteraard iets langer duren.

Excursies
Op zoek naar een leuk dagje uit? De leukste excursies boek je gemakkelijk bij onze reisleiding ter plaatse. Neem hiervoor contact op met onze reisleiding, zie contactgegevens onderaan.
Vertrek
Ongeveer 48-24 uur voor vertrek wordt er een e-mail verstuurd naar de receptie van je accommodatie. Je kunt de vertrektijd ook vanaf 48 uur voor vertrek door het invoeren van het reserveringsnummer checken op de website confirm.from2travel.com
Mocht de receptie geen of email fax hebben ontvangen en je ondervindt problemen met het online checken van de transfer voor de terugreis neem dan contact op via onderstaand telefoonnummer bij “Contact”. De shuttlebus kan iets eerder of later dan de afgesproken tijd aankomen. Dit is afhankelijk van het verkeer en de overige passagiers van de shuttle. Derhalve dien je 15 minuten voor de afgesproken tijd klaar te staan en tot minimaal 15 minuten erna te wachten. Als de bus dan nog niet gearriveerd is dan kun je contact opnemen met onderstaand telefoonnummer. Je wordt naar terminal 2 gebracht.
Contact
Ben je ter plaatse en heb je vragen over de transfer?
Bel naar het telefoonnummer van From2Travel (Engelstalig): 0034937672836
Stel je vraag via Whatsapp
Mail naar helpdesk@dejongintra.nl
Heeft het bovenstaande niet geholpen, bel dan naar 0031180457701
Reisleiding
Onze reisleiding is aanwezig in de volgende plaatsen: Tossa de Mar - Lloret de Mar - Blanes - Pineda de Mar - Malgrat de Mar/ Santa Susanna - Calella
Tel. /Whatsapp: 0034647815005