Veel gestelde vragen

1. Algemeen
1.1 Wie is de Jong Intra Vakanties?
1.2 Is de Jong Intra Vakanties aangesloten bij het ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds?
1.3 Hoe worden mijn persoonlijke gegevens door de Jong Intra Vakanties gebruikt?
2. Reservering maken
2.1 Worden alle reizen van de Jong Intra Vakanties vermeld op deze site?
2.2 Zijn alle reizen die op de site staan ook direct te reserveren?
2.3 Is mijn reservering dan gelijk definitief geboekt?
2.4 Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
2.5 Is mijn boeking nog herroepbaar?
2.6 Kan ik ook preferenties zoals bijvoorbeeld de ligging van de kamer doorgeven?
2.7 Kan ik ook extra’s zoals een huurauto, metrokaart of excursie bij de reservering boeken?
2.8 Kan ik tijdens het reserveren ook een reisverzekering en/of een annuleringsverzekering afsluiten?
2.9 Wat komt er allemaal nog bij aan kosten bij de reservering?
2.10 Hoeveel personen kan ik per reservering onderbrengen?
2.11 Welke korting wordt gehanteerd voor kinderen?
2.12 Hoe kan het gebeuren dat er voor een accommodatie de ene dag nog wel een aanbieding geldt en de andere dag niet meer?
2.13 Kan ik ook reizen combineren binnen het aanbod van de Jong Intra Vakanties?
2.14 Kan ik ook al een reis boeken voor volgend jaar?
2.15 Kan ik nog iets wijzigen in de boeking nadat ik een reserveringsnummer heb gekregen?
2.16 Heb ik een toestemmingsformulier nodig voor reizen met minderjarige?
3. Betaling en reispapieren
3.1 Hoe kan ik betalen?
3.2 Dien ik de gehele reissom in één keer te betalen?
3.3 Hoe werkt betaling via een overschrijving?
3.4 Hoe werkt betalen met iDEAL?
3.5 Hoe werkt betaling met creditcard?
3.7 Hoe betaal ik een boeking welke op aanvraag staat?
3.8 Wanneer en waar ontvang ik de reispapieren?
3.10 Kan ik ook betalen met een VVV bon?
4. Reis per vliegtuig, trein en auto
4.1 Weet ik bij boeking al hoe laat het vliegtuig of de trein vertrekt?
4.2 Zijn de transfers ter plaatse inclusief?
4.3 Is er reisleiding aanwezig op mijn vakantieadres?
4.4 Wat zijn bij luchtvaartmaatschappijen boekingsklasses?
4.5 Moet ik bij vliegreizen bijbetalen voor bagage?
5. Reizen per touringcar
5.1 Moet ik bij het reizen per touringcar bijbetalen voor bagage?
5.2 Wat is het verschil tussen een excursiereis en een rondreis?
5.3 Waar kan ik op- en uitstappen als ik kies voor een reis per touringcar vanuit Nederland?
5.4 Wat is een vliegbusexcursiereis of een vliegbusrondreis?
5.5 Welke regels hanteert de Jong Intra Vakanties m.b.t. minder valide reizigers bij groepsreizen?
6. Brochures en informatie
6.1 Waar vind ik meer informatie over de bestemming?
6.2 Kunt u mij op de hoogte houden van alle aanbiedingen/last minutes van de Jong Intra Vakanties?
6.3 Kan ik een brochure bestellen?
6.4 Wanneer zijn de schoolvakanties?
6.5 Andere vragen?
1. Algemeen
^ omhoog
1.1 Wie is de Jong Intra Vakanties?
De Jong Intra Vakanties is een onafhankelijke Nederlandse touroperator met reizen per touringcar, auto, trein en vliegtuig in haar aanbod. Het enthousiaste, ervaren team van de Jong Intra Vakanties zorgt ervoor dat onze gasten van een onbezorgde vakantie kunnen genieten, waarbij persoonlijke aandacht centraal staat. Met trots maken wij ons motto “Volgende keer weer” waar. De Jong Intra Vakanties brengt elk seizoen een ruime sortering aan brochures vol met vakantieaanbod op de markt. Deze brochures zijn ook verkrijgbaar bij de ANVR aangesloten reisbureaus. Daarnaast is het aanbod beschikbaar én boekbaar via deze website.

De Jong Intra Vakanties
Havenkade 1
2984 AA RIDDERKERK
Telefoon: 0180 – 457803
Email: verkoop@dejongintra.nl

Openingstijden afdeling verkoop:
maandag t/m vrijdag: 09.00 – 21.00 uur
zaterdag: 09.30 – 17.00 uur

In juli 2015 hebben wij een eigen shop geopend in het filiaal van VakantieXperts de Planeet in Wijchen. Voor een persoonlijk reisadvies zit er ook hier een enthousiast team klaar om u specifiek over onze reizen te informeren.

VakantieXperts de Planeet
Burchtstraat 14
6602 AR WIJCHEN
Telefoon:024 – 6411414

Openingstijden van dit kantoor:
maandag t/m vrijdag: 09.00 uur - 17.30 uur
zaterdag: 10.00 - 17.00 uur
Mocht u overdag niet in de gelegenheid zijn, dan kunt u bij hen ook terecht op dinsdag- en vrijdagavond (18.00 - 21.00 uur)
1.2 Is de Jong Intra Vakanties aangesloten bij het ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds?
Ja. Alle aangeboden reizen en de informatie erover voldoen aan de normen voor het lidmaatschap van het ANVR. Tevens vallen alle reizen van de Jong Intra Vakanties onder de garantie van de Stichting Garantiefonds Reisgelden en het Calamiteitenfonds. Uitgebreide informatie hieromtrent vindt u door op het betreffende logo te klikken onderaan op de homepage.
1.3 Hoe worden mijn persoonlijke gegevens door de Jong Intra Vakanties gebruikt?
De door u ingevoerde gegevens voor het reserveren van de reis gebruiken wij alleen voor het reserveren zelf en om u op de hoogte te houden van onze aanbiedingen. Uw gegevens zullen niet zonder uw toestemming aan derden worden verstrekt.
2. Reservering maken
^ omhoog
2.1 Worden alle reizen van de Jong Intra Vakanties vermeld op deze site?
Nee, niet alle reizen staan op de site vermeld. Er zijn nog veel meer mogelijkheden: bijvoorbeeld reizen die op maat gemaakt worden of standaard reizen waar een onderdeel aangepast kan worden. Indien uw wensen afwijken van het aanbod op onze site, zijn ons verkoopmedewerkers graag bereid u hierin te assisteren. Telefonisch kan dat via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
2.2 Zijn alle reizen die op de site staan ook direct te reserveren?
Ja, alle reizen, die bij het uitzoeken van een vakantie verschijnen op uw scherm, zijn beschikbaar én direct te reserveren. Door op de gewenste reis te klikken en keuzes te maken voor wat betreft de vertrekdatum en –duur, accommodatie, vervoer etc. verschijnt aan de rechterkant van uw scherm een prijsopgave. Via “Boek deze reis” kunt u uw vakantie in de volgende stap naar wens aanvullen met eventuele extra reisonderdelen.
In stap 2 vragen wij u uw persoonlijke gegevens in te voeren.
In stap 3 maakt u een keuze voor wat betreft de afhandeling van uw boeking en kunt u een verzekering bij boeken.
In stap 4 wordt alles samengevat ter controle.
Door vervolgens op “Definitief boeken” te klikken wordt uw vakantie naar keuze vastgelegd in ons reserveringssysteem.

Indien uw boeking (of een deel van uw boeking) op aanvraag is, houdt dit in dat wij geen eigen voorraad meer hebben. Wij nemen in dit geval direct contact op met de hoteleigenaar, luchtvaartmaatschappij of andere contractpartner om te vragen of er nog kamers/hutten/stoelen, etc. beschikbaar zijn.
U hoort in dit geval zo snel mogelijk of uw boeking definitief kan doorgaan.
Indien uw boeking akkoord komt, beschouwen wij uw boeking als een definitieve reisovereenkomst.
2.3 Is mijn reservering dan gelijk definitief geboekt?
Ja, nadat u de bovengenoemde stappen op onze site heeft doorlopen en “Definitief boeken” heeft aangeklikt (waarna automatisch een boekingsbevestiging wordt verstuurd) is uw reservering definitief en bindend. Wilt u de reservering nog wijzigen of annuleren, dan zijn hierop de ANVR-voorwaarden van toepassing.
2.4 Hoe weet ik of mijn reservering is gelukt?
Direct na boeking ontvangt u een reserveringsnummer en per email een reserveringsbevestiging met een pincode. Deze pincode kan worden gebruikt om uw boeking te raadplegen. Het is van groot belang dat u deze bevestiging goed controleert!
2.5 Is mijn boeking nog herroepbaar?
Het aanbod van de reisorganisator is vrijblijvend en kan zo nodig door deze worden herroepen. Herroeping wegens correctie van fouten in de reissomberekening of van andere fouten is toegestaan. De herroeping dient zo spoedig mogelijk, doch voor 16.00 uur de volgende werkdag (reizen naar Europa en de Middellandse Zeelanden) resp. voor 12.00 uur de tweede werkdag (reizen naar overige bestemmingen) na de dag van aanvaarding te geschieden onder opgaaf van redenen.
2.6 Kan ik ook preferenties zoals bijvoorbeeld de ligging van de kamer doorgeven?
Bij het invullen van de gegevens van uw reisgezelschap kunt u eventuele bijzonderheden vermelden.
2.7 Kan ik ook extra’s zoals een huurauto, metrokaart of excursie bij de reservering boeken?
U kunt op verschillende bestemmingen extra’s bij uw reservering boeken. Deze extra’s variëren van metro en andere openbaar vervoer kaarten, toegangskaarten tot pretparken en musicals tot huurauto's en huurfietsen. Bij het boeken van een reis worden deze extra's aangeboden als onderdeel van uw reservering. Het is ook mogelijk na het afsluiten van de boeking nog reisonderdelen bij te boeken. Neem hiervoor contact op met onze verkoopafdeling via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
2.8 Kan ik tijdens het reserveren ook een reisverzekering en/of een annuleringsverzekering afsluiten?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens de reservering verschijnt in stap 3 de optie om te kiezen voor reis- en/of annuleringsverzekering. U verzekert uw vakantie dan via Unigarant Verzekeringen.
2.9 Wat komt er allemaal nog bij aan kosten bij de reservering?
De reissom wordt in de prijsopgave rechts op uw scherm gespecificeerd. Elke keer als u iets aanpast in de keuzes om uw vakantie geheel naar wens te maken, wijzigt deze prijsopgave mee. Alle kosten inclusief bijvoorbeeld reserveringskosten, kosten voor calamiteitenfonds en eventuele luchthavenbelasting en toeslagen, etc. worden door ons gemeld. De prijs bij het afsluiten van uw reservering op uw scherm is altijd gelijk aan de prijs op de bevestiging/factuur.
2.10 Hoeveel personen kan ik per reservering onderbrengen?
U kunt per reservering voor maximaal 8 personen een vakantie via onze site vastleggen. Maar u kunt uiteraard voor meer personen bij ons boeken. U kunt een extra reservering maken voor de overige personen en hierbij verwijzen naar de eerste reservering. Of contact met ons opnemen via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
Voor reserveringen van bedrijfsuitjes of groepen kunt u contact opnemen met “Groepsreizen en Incentives”.
2.11 Welke korting wordt gehanteerd voor kinderen?
Voor de vakanties in ons aanbod gelden voor kinderen verschillende kortingsregelingen. De juiste prijzen voor kinderen worden op onze site bij de desbetreffende accommodaties (klik op “reisinformatie”) vermeld en in de prijsopgave verwerkt.
2.12 Hoe kan het gebeuren dat er voor een accommodatie de ene dag nog wel een aanbieding geldt en de andere dag niet meer?
Voor bepaalde aanbiedingen worden extra accommodaties ingekocht. Indien deze accommodaties volgeboekt zijn, wordt de aanbieding stop gezet. Het kan dan voorkomen, dat dezelfde accommodatie nog wel voor een hogere prijs beschikbaar is. Aanbiedingen kunnen beperkt in voorraad zijn!
2.13 Kan ik ook reizen combineren binnen het aanbod van de Jong Intra Vakanties?
Uiteraard. Het is echter via onze site helaas niet mogelijk een berekening te maken van de juiste prijs. Misschien is er nog een extra transfer nodig? Hoe verlopen de heen- en terugreis? Voor gecombineerde reizen raden wij u daarom aan contact op te nemen met een bij de ANVR aangesloten reisbureau of rechtstreeks met de Jong Intra Vakanties via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
2.14 Kan ik ook al een reis boeken voor volgend jaar?
Uiteraard. Wij raden u hiervoor aan contact op te nemen met een bij de ANVR aangesloten reisbureau of rechtstreeks met de Jong Intra Vakanties via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
2.15 Kan ik nog iets wijzigen in de boeking nadat ik een reserveringsnummer heb gekregen?
Ja. Nadat u de reservering heeft afgerond en het reserveringsnummer op het scherm heeft gelezen, wordt er een bevestiging naar het door u opgegeven emailadres gestuurd. Eventuele wijzigingen kunt u doorgeven via 0180 457803 of
Stuur een e-mail. Sommige wijzigingen kunnen wij niet meer zonder kosten verwerken aangezien wij hiervoor door onze contractpartner worden doorbelast. Bijvoorbeeld op basis van de voorwaarden welke de diverse luchtvaartmaatschappijen hanteren. Wij zullen altijd onze uiterste best voor u doen, maar voor sommige wijzigingen moeten wij kosten doorberekenen. Deze zullen altijd met u worden overlegd.
2.16 Heb ik een toestemmingsformulier nodig voor reizen met minderjarige?
De Koninklijke Marechaussee (Ministerie Van Defensie) is een campagne begonnen om kindontvoeringen tegen te gaan. Behalve het paspoort van ouder en kind, wordt gecontroleerd of sprake is van ouderlijk gezag. Twijfelgevallen zijn bijvoorbeeld kinderen met een andere achternaam dan de vader of moeder. Ook kinderen die met een oom of tante op reis gaan, vallen onder de verscherpte controle. Bij twijfel doet de dienst ter plekke extra onderzoek. Om problemen te voorkomen, wordt geadviseerd dat vaders of moeders, die alleen met hun kind(eren) reizen een formulier in te vullen.
3. Betaling en reispapieren
^ omhoog
3.1 Hoe kan ik betalen?
Na boeking krijgt u de mogelijkheid om een betaalwijze te kiezen. U heeft de keuze om zelf de reissom over te maken of om te betalen via een beveiligde verbinding via iDeal of creditcard (Mastercard of Visa).
3.2 Dien ik de gehele reissom in één keer te betalen?
Indien de vertrekdatum van uw vakantie meer dan 6 weken na datum van boeking is, hoeft na het reserveren alleen de aanbetaling (15% bij boeking inclusief vervoer en 20% bij boeking van alleen accommodatie) voldaan te worden. Het restant dient uiterlijk 6 weken voor vertrek betaald te zijn. Indien u binnen 6 weken na reservering vertrekt, dient u direct de gehele reissom aan ons over te maken.
3.3 Hoe werkt betaling via een overschrijving?
U ontvangt van ons in de emailbevestiging na reservering alle gegevens om de reissom via overschrijving aan ons te voldoen. Onze bankgegevens staan onderaan deze email vermeld. Wij verzoeken u bij betaling het nummer te vermelden dat ook op de emailbevestiging staat vermeld.
3.4 Hoe werkt betalen met iDEAL?
Wij bieden u de keuze om via iDEAL direct te betalen. Kies voor betalen via iDEAL en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw boeking wordt verwerkt.
3.5 Hoe werkt betaling met creditcard?
Met uw creditcard kunt u veilig betalen. Al onze creditcard transacties worden direct afgehandeld door Ogone en PaySquare, betrouwbare organisaties op de markt van betalingsdiensten. De creditcardgegevens die u via de beveiligde betaalpagina doorgeeft, worden via een beveiligde verbinding gecodeerd naar Ogone verstuurd. Uw creditcardgegevens worden niet in de systemen van de Jong Intra Vakanties opgeslagen.
3.7 Hoe betaal ik een boeking welke op aanvraag staat?
Indien uw boeking (of een deel van uw boeking) op aanvraag is, houdt dit in dat wij geen eigen directe beschikbaarheid meer hebben. Wij nemen in dit geval direct contact op met de hoteleigenaar, luchtvaartmaatschappij of andere contractpartner om te vragen of er nog kamers/hutten/stoelen, etc. beschikbaar zijn.
U hoort in dit geval zo snel mogelijk of uw boeking definitief kan doorgaan. Indien uw boeking akkoord komt, beschouwen wij uw boeking als een definitieve reisovereenkomst. Pas bij het akkoord komen van uw boeking ontvangt u een e-mail met een link naar onze betaalpagina.
3.8 Wanneer en waar ontvang ik de reispapieren?
Alle benodigde papieren voor uw aanstaande vakantie worden u uiterlijk 10 dagen voor vertrek toegestuurd. Per post of per email. Houd dus ook uw emailbox in de gaten voor wat betreft de berichten omtrent uw reispapieren. Heeft u gekozen voor de afhandeling via uw reisbureau, dan krijgt u bericht om de papieren bij hen op te halen. Bij de reispapieren ontvangt u de tickets, vouchers, eventuele bijbehorende bevestigingen en extra reisinformatie met nuttige tips die uw vakantie nog geslaagder zullen maken.
Let altijd goed op dat uw betaling ruimschoots op tijd bij ons binnen is. Uw reispapieren worden pas naar u verstuurd als de volledige betaling bij ons binnen is. Bij een niet tijdige betaling loopt u het risico dat uw reispapieren niet op tijd bij u aankomen.
3.10 Kan ik ook betalen met een VVV bon?
U kunt ook (een deel van) uw reissom betalen met een VVV Giftcard. Na boeking kunt u de nummers van uw giftcard invoeren en wordt de korting verrekend op uw reissom. Het is niet mogelijk te betalen met een VVV Cadeaubon of VVV Irischeque.
4. Reis per vliegtuig, trein en auto
^ omhoog
4.1 Weet ik bij boeking al hoe laat het vliegtuig of de trein vertrekt?
Bij boeking worden over het algemeen de geplande indicatieve vluchttijden vermeld. Deze tijden zijn echter altijd onder voorbehoud van wijziging door de luchtvaartmaatschappij. De definitieve tijden vindt u in uw reisbescheiden.
4.2 Zijn de transfers ter plaatse inclusief?
Bij sommige reizen is de transfer inclusief, bij andere reizen kan deze worden bijgeboekt en in een enkel geval wordt er geen transfer aangeboden. Alles afhankelijk van de mogelijkheden ter plaatse. Alle informatie met betrekking tot eventuele transfers kunt u terugvinden in de informatie bij de desbetreffende reis op onze site.
4.3 Is er reisleiding aanwezig op mijn vakantieadres?
Dit is per bestemming verschillend. Alle informatie met betrekking tot reisleiding kunt u terugvinden in de informatie bij de desbetreffende reis op onze site.
4.4 Wat zijn bij luchtvaartmaatschappijen boekingsklasses?
De vliegtuigen zijn ingedeeld in een aantal tariefklasses (boekingsklasses).
Voor de goedkoopste tarieven zijn altijd een aantal stoelen beschikbaar. Hoe eerder u boekt, hoe meer kans u maakt om te kunnen profiteren van de laagste prijs!
Voorbeeld: een toestel naar Madrid is als volgt ingedeeld: 10 plaatsen in de A-Klasse die worden verkocht voor € 75, zijn die volgeboekt dan zijn er 20 plaatsen in de B-Klasse die worden verkocht voor € 125, zijn die volgeboekt dan zijn er 30 plaatsen in de C-Klasse die worden verkocht voor € 175, zijn die volgeboekt dan zijn er 30 plaatsen in de D-klasse die worden verkocht voor € 300, zijn die volgeboekt dan worden de overige stoelen verkocht voor € 500. U ziet het: hoe eerder u boekt, hoe meer kans u maakt op het voordeligste tarief!
Onze pakketprijzen zijn gebaseerd op de goedkoopst beschikbare boekingsklasse. Indien er ook andere opties zijn, kan er een 'toeslag boekingsklasse' gelden. Deze wordt getoond in de prijsopgave of wordt met u overlegd als uw boeking de status “op aanvraag” heeft.
4.5 Moet ik bij vliegreizen bijbetalen voor bagage?
Dit wordt bepaald door de verschillende luchtvaartmaatschappijen. Een overzicht van de regelingen vindt u terug bij de keuze mogelijkheid voor de vluchten tijdens het boekingsproces. Klik hiervoor de speciale button “Hoeveel bagage mag ik meenemen” aan.
5. Reizen per touringcar
^ omhoog
5.1 Moet ik bij het reizen per touringcar bijbetalen voor bagage?
In tegenstelling tot het reizen per vliegtuig hoeft u voor het meenemen van de bagage in de touringcar niet bij te betalen. Per persoon kunt u kosteloos 1 stuk ruimbagage meenemen in de touringcar.
5.2 Wat is het verschil tussen een excursiereis en een rondreis?
Gedurende een excursiereis verblijft u de gehele vakantie in hetzelfde hotel. Vanuit dit hotel worden diverse excursies in de omgeving gemaakt. Tijdens een rondreis reist u van plaats naar plaats en dus van hotel naar hotel. Soms verblijft u wat langer op 1 plaats, maar dan reist u toch weer verder naar het volgende overnachtingshotel.
5.3 Waar kan ik op- en uitstappen als ik kies voor een reis per touringcar vanuit Nederland?
Voor onze excursie- en rondreizen en pendelreizen geldt dat u op diverse opstapplaatsen door heel Nederland op kunt stappen. Voor de excursie- en rondreizen kunt u ook gebruik maken van de taxiservice. Bij elke reis staat vermeld welke mogelijkheden er zijn. Klik hiervoor het tabblad “reisinformatie” of de button (bovenaan de site) “opstapplaatsen“ aan. U geeft de in- en uitstapplaats naar keuze aan in het boekingsproces nadat u de datum heeft geselecteerd.
5.4 Wat is een vliegbusexcursiereis of een vliegbusrondreis?
Deze reizen starten met een vliegreis naar de vakantiebestemming alwaar de touringcar met chauffeur (en meestal reisleiding) op het vliegveld klaar staat voor het programma ter plaatse. Op deze manier nemen de heen- en terugreis heel weinig tijd in beslag. De touringcars ter plaatse voldoen uiteraard zoveel mogelijk aan de ANVR standaard.
5.5 Welke regels hanteert de Jong Intra Vakanties m.b.t. minder valide reizigers bij groepsreizen?
De Jong Intra Vakanties meent in de onderstaande regels een goede afweging te hebben gevonden in de belangen van valide en minder valide reizigers: Wij hanteren een richtlijn van 8 minder valide passagiers met minimaal 2 begeleiders op een reisgezelschap van gemiddeld 28 personen. Uitgangspunt hierbij is ook de uitvoerbaarheid van de reis en de beleving door valide reizigers. Deze richtlijn sluit ook aan bij jurisprudentie omtrent dit onderwerp.
Op de hier vermelde vertrekdata van de genoemde excursiereizen werkt de Jong Intra Vakanties samen met een organisatie die reizen organiseert voor minder validen.
Wij houden de eerdergenoemde verhouding minder validen, begeleiders en validen in acht.
6. Brochures en informatie
^ omhoog
6.1 Waar vind ik meer informatie over de bestemming?
Alle informatie met betrekking tot de bestemmingen en/of de accommodaties vindt u op onze site. Met name onder “reisinformatie” bij de reis van uw keuze vindt u alle details. Uiteraard kunt voor extra informatie of specifieke vragen contact met ons opnemen via 0180 457803 of Stuur een e-mail.
6.2 Kunt u mij op de hoogte houden van alle aanbiedingen/last minutes van de Jong Intra Vakanties?
De scherpste aanbiedingen versturen wij regelmatig in onze nieuwsbrieven.
Meld u aan voor onze nieuwsbrief.
6.3 Kan ik een brochure bestellen?
Ja, u kunt via ons brochure overzicht uw gewenste brochure bestellen.
6.4 Wanneer zijn de schoolvakanties?
Voor up-to-date informatie met betrekking tot de schoolvakanties verwijzen wij u naar de site van het Ministerie van Onderwijs.
6.5 Andere vragen?
Mocht uw vraag met de bovenstaande informatie toch nog niet beantwoord zijn, staan wij graag voor u klaar! Stuur een e-mail.