Als u een klacht heeft over uw reis

Wij proberen met de grootste zorg uw reis zo samen te stellen dat uw verblijf naar volle tevredenheid verloopt.
Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen waardoor uw reis niet naar tevredenheid is verlopen kunt u een klacht indienen bij de Jong Intra Vakanties.

Bent u ter plekke neem dan direct contact op met de betrokken dienstverlener, reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging zodat men tijdens uw reis een oplossing voor u kunnen aandragen.

Indien uw vraag of verzoek niet naar tevredenheid kan worden opgelost, vraag dan om een schriftelijke verklaring en neem zo spoedig mogelijk doch binnen een maand na thuiskomst contact met ons op.

Klachten die niet tijdig bij ons zijn ingediend, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
Voor meer informatie verwijzen wij naar de ANVR Voorwaarden, artikel 17, lid 1 tot en met 5, en de reisvoorwaarden

Verzenden van klachten over uw reis met de Jong Intra Vakanties

Brieven stuurt u naar:
De Jong Intra Vakanties
Afdeling Cliëntenservice
Postbus 900
2980 EB Ridderkerk

E-mail verstuurt u naar:
clientenservice@dejongintra.nl

Bellen kan naar:
0180-457777 op werkdagen van 8.45 tot 17.00 uur
In juli en augustus tevens op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur

Faxen kan op nummer:
0180-428066