Cookies
Dejongintra.nl gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren.
Zoeken
Persoonlijk contact?    0180-457803
Welkom terug!
Bekijk hier uw recent
bekeken of bewaarde reizen.

Nieuws

Omarm je trouwe klant en maak ze ambassadeur

Ridderkerk, 21 januari 2019

Tijdens de Vakantiebeurs in Utrecht heeft de Jong Intra Vakanties naast nieuwe klanten ook trouwe reizigers weer van veel informatie voorzien. Zij hebben inspiratie opgedaan voor een mogelijk nieuwe reis komend seizoen. Naast informatievoorziening was er ook de mogelijkheid om te boeken op de stand van de reisorganisatie. En dat is naar hartenlust gedaan. Zo ook door Dhr. van de Zeeuw, die op dat moment zijn vijftigste reis bij de Jong Intra Vakanties boekte.

Coby van Dongen, commercieel directeur bij de Jong Intra Vakanties, is erg trots op het feit dat de klanten van de reisorganisatie zo tevreden zijn, dat zij graag nogmaals met ons op vakantie gaan. Net als Dhr. Van de Zeeuw, is een behoorlijk deel van onze klanten repeater. Jaarlijks komen zij terug voor het boeken van een vakantie. Dit type klant is zo belangrijk. Zij zijn als het ware ambassadeur van de organisatie. Niet alleen zullen zij terugkomen voor het boeken van een nieuwe reis, ook zullen zij op verjaardagen en partijen of bij de dagelijkse boodschappen ongemerkt de organisatie verkopen. De trouwe klant heb je als organisatie nodig en het beste advies is; ‘omarm je vaste klant’.

Wat de klanten zo aanspreekt bij de Jong Intra Vakanties, is naast het diverse aanbod voor jong en oud, het persoonlijke contact. “Dit is zo belangrijk, zeker in het digitale tijdperk van nu. Onze klant staat op nummer 1”, zegt Coby van Dongen. Een beurs, zoals de Vakantiebeurs in Utrecht begin januari is dan ook de perfecte gelegenheid om het persoonlijke contact aan te halen met de (potentiele) klanten. Onder het genot van een bakje koffie of thee worden reiservaringen gedeeld en ook nieuwe informatie verstrekt door de medewerkers op de stand. Ook dit jaar kijken we weer terug op een goede beurs met veel persoonlijk contact en nieuwe ervaringen. We zijn benieuwd naar komend jaar. We zien veel interesse in maatwerk, vakanties die op basis van wensen en behoeften van de klant worden samengesteld door onze reisspecialisten.

Naast het persoonlijke contact op de beurs, biedt de Jong Intra Vakanties de klant in de gelegenheid om naar de reisstudio in Ridderkerk te komen voor persoonlijk reisadvies en is uiteraard het contact center dagelijks geopend om telefonisch of per email een vraag te stellen of een reservering te maken. Uiteraard kan de klant ook bij een van de ANVR-reisbureaus terecht.

Dhr. van de Zeeuw heeft zijn reis al gepland staan en kijkt uit naar een mooie reis naar Hongarije. Wat zijn volgende, 51e reis wordt is nog even de vraag, maar bij de Jong Intra Vakanties kijken ze alweer naar hem uit.