Service en contact

Zelf regelen via “mijn boeking”

Met je reserveringsnummer en persoonlijke inlogcode kun je altijd je eigen boeking inzien. Hier vind je meer informatie over:

  • Gegevens over de geboekte reis

  • Informatie over betalingen

  • Extra’s die je kunt bij boeken

Jouw reserveringsnummer en inlogcode staan in de boekingsbevestiging die je per email van ons hebt ontvangen.

Bekijk jouw boeking.

Hulp nodig bij het uitkiezen van de perfecte vakantie?

Hulp nodig bij het uitkiezen van de perfecte vakantie?

Het uitzoeken van een vakantie is een belangrijke voorbereiding voor een mooie ervaring. Onze reisspecialisten vinden dit leuk om te doen en hebben bovendien alle kennis en ervaring. Wij helpen je graag bij het vinden van jouw perfecte vakantie.

Bel 0180-457803 of wij nemen contact op.

Doof of slechthorend? Neem contact op via tekst of gebaren.

Logo Tolkcontact Teletolk

E-mails met vragen over reizen of het maken een nieuwe boeking kun je sturen naar: verkoop@dejongintra.nl

We zijn telefonisch en per email bereikbaar van
maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur
zaterdag van 10.00 – 17.00 uur
zondag gesloten

Alle reizen van de Jong Intra Vakanties zijn in Nederland te reserveren bij reisbureaus en zelfstandige reisagenten (allen aangesloten bij ANVR), telefonisch of via diverse reiswebsites, waaronder www.dejongintra.nl zelf.

Welkom in onze Reisstudio

Het is ook mogelijk om jouw droomreis op maat, een autorondreis of elke andere willekeurige reis persoonlijk te bespreken om een goede keuze te kunnen maken. Hiervoor hebben we speciaal onze reisstudio ingericht op ons adres in Ridderkerk. Hier kan iedereen in alle rust met één van onze reisspecialisten de reiswensen van A tot Z in detail bespreken, uiteraard onder het genot van een kopje koffie of thee.

Je kunt (telefonisch) een afspraak maken voor de reisstudio voor een tijdstip op maandag t/m vrijdag tussen 10.00 en 16.00 uur.

We heten je graag welkom in Ridderkerk.

Team Reisspecialisten – de Jong Intra Vakanties

Havenkade 1
2984 AA
Ridderkerk

Klachten en suggesties?

Voor de reis

Vertrek je binnenkort? Dan raden wij je aan om de informatie in “mijn boeking” te checken. Mocht je meer hulp nodig hebben kun je uiteraard contact op nemen met ons team reisspeclialisten. Zij helpen je graag persoonlijk verder.

Tijdens de reis

Indien je tijdens je reis opmerkingen of problemen hebt, wacht dan niet met het melden hiervan tot je weer thuis bent. Eenmaal thuis kunnen we iets wat ter plekke hersteld had kunnen worden, niet meer ongedaan maken. Neem in deze situatie altijd direct contact op met de betrokken dienstverlener, reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging zodat zij tijdens jouw vakantie een oplossing voor je kunnen aandragen. Mocht je er ter plaatse niet uitkomen is de Jong Intra Vakanties 24 uur per dag bereikbaar. Onze contact gegevens staan in de reisbescheiden.

Na terugkomst

Wij doen ons uiterste best om met de grootste zorg jouw reis samen te stellen. Mocht er onverhoopt toch iets voorvallen wat tijdens de reis (zie hierboven) niet naar tevredenheid is opgelost, neem dan zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen één maand na terugkomst contact met ons op.

E-mails met klachten of suggesties kun je versturen naar: customercare@dejongintra.nl

Bellen kan naar: 0180-457777 op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.

Zakelijk

Jouw reisorganisator

De Jong Intra Vakanties GmbH
Lindenstrasse 25
8302 Kloten
Zwitserland

Tel: +41 435 080 548
info@dejongintra.com
CHE-230234124
CHE-230234124 MWST

ANVR:2462

SGR:1061

IBAN: NL35 ABNA 0426434919

BIC: ABNANL2A

Ons servicecenter

De Jong Intra Vakanties BV
Havenkade 1
2984 AA Ridderkerk
Nederland

Tel: 0180 - 457 803 of verkoop@dejongintra.nl

Persvoorlichting

Ben je journalist en heb je een persvraag over de Jong Intra Vakanties? Stuur een mail naar persvoorlichting@dejongintra.nl dan ontvang je snel een reactie.

Presskit: een uitleg van logogebruik, kleuren en fonts.

Social Media